Ofte stillede spørgsmål

Generelle spørgsmål

Q: Hvad får man med et Celesti Makeup Abonnement?

A: Hver måned modtager du en stilren makeup taske med 5 skønhedsprodukter i deluxe-størrelser (og nogle gange i fulde størrelser!) udvalgt til netop dig. Hvilke typer produkter, du får, varierer i forhold til månedens tema og er baseret på dine svar på Beauty Quizzen.
Der er gratis fragt på alle Celesti bags!

Q: Det lyder godt! Hvordan tilmelder jeg mig?

A: Der i øjeblikket stor efterspørgsel på vores makeup abonnement, og vi åbner for nye pladser løbende, mens vi vokser. Hvis du er medlem af celesti.dk, holder vi dig opdateret pr. mail, når der er flere pladser tilgængelige. Du kan også holde dig opdateret på vores Facebook og Instagram.

Q: Vælger jeg selv hvilke produkter, jeg modtager?

A: Celesti-teamet udvælger produkterne for hver eneste Celesti bag, så du behøver ikke at gøre noget! Vi anbefaler, at du besvarer din Beauty Quiz omhyggeligt, da det vil øge dine chancer for at få produkter, der passer bedst til dig.
Hvis du endnu ikke er medlem af celesti.dk, kan du tilmelde dig her. Det er gratis at være medlem.
Hvis du allerede er medlem og gerne vil opdatere dine beauty svar. Klik her.

Returnering og afmelding

Q: Kan jeg returnere min Celesti bag?

A: Hvis du ikke er tilfreds med dine produkter, kan du gøre brug af din fortrydelsesret og returnere din Celesti bag til afsendelsesadressen. Såfremt pakkens indhold ikke er forringet, brugt eller brudt, vil vi refundere dit beløb og dit abonnement vil blive opsagt. Hvis der mangler noget i din pakke eller indholdet er beskadiget, se venligst spørgsmålet nedenfor.

Q: Jeg har modtaget min pakke, men der mangler produkter/nogle af produkterne er beskadiget. Hvad gør jeg?

A: Kontakt os venligst! Send en mail til mail@celesti.dk med dit ordrenummer samt hvilke produkter du har modtaget, så vi kan løse problemet.

Levering

Q: Hvornår modtager jeg min pakke?

A: Alle Celesti bags vil typisk blive sendt ud og være klar til afhentning i starten af måneden. Da vi får mange internationale leveringer kan der dog forekomme forsinkelser, hvor din pakke vil blive sendt senere på måneden og betalingen for den næste pakke vil i så fald blive rykket. Afhængigt af tidspunktet på hvornår du har tilmeldt dig, vil du modtage din første Celesti bag i enten den pågældende måned eller den efterfølgende måned.

Q: Hvordan bliver min pakke leveret?

A: Din Celesti bag vil blive leveret gennem PostNord uden omdeling, det vil sige, at du vil kunne hente din pakke ved det nærmeste posthus, når den er klar til afhentning. Du vil modtage besked pr. SMS eller mail.

Q: Hvor leveres Celesti pakker?

A: Celesti bag er kun tilgængelig i Danmark og bliver kun sendt ud til dit nærmeste PostNord posthus. Vi tilbyder i øjeblikket ikke pakkelevering med omdeling, men vi arbejder på at gøre det muligt og vil holde dig opdateret.

Betaling

Q: Hvornår vil jeg blive faktureret?

A: Du vil blive trukket for fornyelse af dit abonnement mellem den 5. – 7. dag på måneden.

Q: Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?

A: Vi tager både imod debit- og kreditkort. Vi tager imod Visa, MasterCard og American Express.

Q: Hvad gør jeg, hvis min betaling fejler?

A: Vi vil sende dig en mail, så du bliver informeret om at opdatere dine kontooplysninger, så du kan modtage månedens Celesti bag. Du kan opdatere dine oplysninger inde på Min Konto.

Produktanmeldelser

Q: Hvordan laver jeg en anmeldelse på de produkter, jeg har modtaget?

A: Vi vil meget gerne høre din mening! Du kan bedømme produkterne ved at udfylde den bedømmelsesblanket, som du får pr. mail hver måned, efter du har modtaget din pakke.